onsdag 4 mars 2015

Bevis

Det är vår på gång. Jag har flera tydliga bevis. 

1. Solstrålar. Tulpanerna på mitt köksbord har bjudit på en färgexplotion i solen som öser in genom köksfönstret. 

2. Ljuset. Till och med inne är det ljust. Passade på att ta lite foton med riktiga kameran på Max. 

3. Blå himmel. Lekplatslek i solsken under blå himmel. Anar detta kommer vara vår grej i vår. Passar bra efter hämtningen på förskolan. Max har varit nybytt, nyammad och sovit gott i vagnen. Jag och Ebba har kunnat lekt loss tillsammans. 


4. Krokusar. Snödropparna har fått sällskap i vår trädgård. De första blommorna som kikar upp kommer verkligen med hopp och gör mig så glad. Jag kan inte få nog av dem. Varje höst trycker jag ner fler och fler vårlökar i gräsmattan framför vårt hus. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...