torsdag 29 januari 2015

Han kan han min man


Andreas kom hem med ljuvliga lilarosa rosor till mig igår. En sort som dessutom luktar så köket fylls av rosendoft. Han är så bra på att ge mig blommor. Oftast när jag som minst anar det, men kanske som mest förtjänar dem. 

Inser att jag själv är grymt dålig på att ge liknande små kärleksgåvor till honom. Min stil är mer att jag handlar hem, lagar och bakar god mat och skämmer bort honom med. Fast just att stå i köket är ju nått som jag själv gillar och får ut nått av... Men hur kul är det att få strumpor å kalsonger? Så vad ger ni andra för kärleksgåvor motsvarande blommor till era partners? 

2 kommentarer:

Tess sa...

jag suger på det där. Jag vill så gärna men det är så himla svårt!

Frida sa...

Visst är det? Har säkert gött upp min man ett kilo/år under vårt förhållande för att jag är så kass att komma på nått annat sätt att lyxa honom på...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...