torsdag 18 december 2014

En bild på något fint jag fått i år

Oh det här var en svår julkaramell. Året som gått har ju innehållit så mycket stora livshändelser. Och jag har fått så mycket fina grejer och upplevelser. 


Tänker tex på vigselringen som numer pryder mitt vänstra ringfinger, som både är vacker och som symboliserar styrkan och kraften i kärleken mellan mig och min Andreas.

Eller på den galet roliga möhippan för mig jag (med både damer å herrar) som mina fina polare fixade.



Sen tänker jag på några otroligt vackra pioner jag fick av Andreas någon vecka efter bröllopet. Han är bra på det där, att ge mig blommor när jag som minst anar det.


Men det som trumfar allt detta år är när vi i slutet av maj pirrigt stod och tittade på två rosa streck och glädjebeskedet att vi väntar ett barn till. 

-----

Detta är ett inlägg inspirerat av bloggjulkalendern hos Emily Dahl, en jättemysig julkalender med tillbakablickar på året som gått. 


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...