söndag 21 december 2014

En bild på någon jag ska fira jul med


I år firar vi jul lite extra mycket med min mans syster Eleonor, en älskad faster och kär vän. Jag har turen att ha funnit en riktigt nära och go vän i min svägerska. En vän som med glädje och lust engagerar sig i mitt barn, som ställer upp på vår familj och som sött nog nästan var mer förväntansfull och nervös inför vårt bröllop än vi själva. Så glad att man kan få nya släktingar och vänner även som vuxen.

Sen får jag väl för rättvisans skull, för så är jag uppfostrad, inte missa att nämna min övriga familj. Vi har turen att ha all släkt max en timmes bilresa bort, och min egen syster med familj bor bara tre minuters promenad bort. Väldigt lyxigt. Vi har en bra familj både jag och min man med släkt som bryr sig och finns där, så även vi för dem. Så vi kommer som vanligt att fira jul med alla nära och kära även detta år. Förvisso blir det utspritt under några dagar men det är bara mysigt. God jul på er!


-----

Detta är ett inlägg inspirerat av bloggjulkalendern hos Emily Dahl, en jättemysig julkalender med tillbakablickar på året som gått. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...