onsdag 17 december 2014

En bild från i höstas som ger mig höstfeeling



Det var meningen att min pappa skulle utnyttja sin 60-årspresent, skärmflyg. Det var en sådan där klar höstdag med hög blå himmel och solsken. Men tyvärr blåste det för mycket så själva skärmflyget blev inställt. Men eftersom vi alla, mina föräldrar och mina syskon med familjer redan gett sig av, packat picknickkorg och var taggade så blev det en mysig höstutflykt till Kungälvs fästning istället. Brorsan grillade korv, jag hade med nybakta bullar, ungarna samlade löv och skutta runt på gräsmattan. Det dracks även varm saft som traditionen i min familj är. Sen gick vi varvet runt fästningen och kikade. Supermysigt.


-----

Detta är ett inlägg inspirerat av bloggjulkalendern hos Emily Dahl, en jättemysig julkalender med tillbakablickar på året som gått. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...