lördag 6 december 2014

En bild från en resa jag gjorde i år


Äntligen på väg! Cypern Baby! 

Mitt superpeppade resesällskap. Dags att flyga flygplan. Åh sånna förväntningar det var på detta. Blev inte jättemycket resor för oss i år. Mycket tid (och pengar) gick till bröllopet och sen mådde jag illa typ hela juni-juli-augusti. Och nu är jag typ höggravid. Ja ni hör ju reseförutsättningarna 2015 var inte helt optimala. Men en sista minuten sol å badsemester hann vi med i början av hösten. Så himla skönt för oss alla tre!

Kanske skulle man bjuda på en bild från själva resan med. Här är mina underbara badgalningar i poolen. Vi hade en underbar riktigt riktigt bra vecka på Cypern i september. Massa sol, lagom värme, bad, skratt och mat. Ljuvligt. Kom hem totalt utvilade. All inclusive, Bamseklubben och hotell precis vid stranden är visst vår melodi när det gäller resor numera. Detta lär bli receptet på framtida familjeresor för oss kommande år. Trist sätt att resa på tycker säkert vissa, men just nu passar det oss perfekt. Lär bli roadtrips och cityresor med kidsen vad det lider med. 


-----

Detta är ett inlägg inspirerat av bloggjulkalendern hos Emily Dahl, en jättemysig julkalender med tillbakablickar på året som gått. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...