lördag 6 december 2014

60 (59) dagar kvar



Sista 11 dagarna gick visst undan. Äntligen! Så inte 60 dagar kvar utan 59 och om 25 minuter är det vara 58 dagar kvar... Där av den i all hast tagna bilden av lättklädd och lättroad övertrött make.

Mår rätt fint, bortsett från en seg förkylning som inte vill släppa greppet. Får fortfarande sammandragningar oräkneligt många gånger per dag. Känns fortfarande obehagligt men börjar vänja mig. Men idag fick jag en sammandragning som gjorde ONT. Men det var bara en, så jag oroas inte mycket över det. Har också fått som små bränningar nedåt eller hur man ska säga. Kanske har bebisen vänt huvudet söder ut?

Känns som att denna bebisen är mer aktiv i magen än vad Ebba var. Ikväll var det helt klart någon form av show där inne. Verkar vara en småfestlig typ för jag har också känt rätt tydligt att det lilla livet har hicka. I övrigt sover jag mycket bättre denna graviditeten än förra. Skönt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...