måndag 15 december 2014

50 dagar kvar

Hej min lilla bebis!

Du älskade lilla krabat som bor i min mage. Du är så välkommen ut. Just nu tar min kropps väntan på att du ska växa klart musten ur mig. Jag känner mig rätt trött, öm och sliten. Men ett litet tag till kan jag stå ut med värk, halsbränna och dålig sömn. Ser så mycket fram emot att få hålla dig i min famn och pussa fjunen på ditt huvud. Vi är många som väntar spänt på din entré. Pappa är redo. Jag med. Och din storasyster börjar bli otålig nu. Hon kommer vilja hjälpa dig med allt här i livet, hålla din hand, krama dig och ge dig napp och flaska. Men simma du runt där inne i min varma mage några veckor till så du blir stark och stor nog att klara dig ute i det kalla vintermörkret. Eller simma och simma, börjar nog bli trångt för dig nu. Barnmorskan har berättat att du lagt dig med huvudet nedåt och jag känner tydligt dina stora rörelser på min mages högra sida. Men känn ingen brådska. Stanna kvar i magen tills du är färdig. Vi ses snart vårt lilla hjärta! 

Pussar från mamma 



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...