torsdag 25 december 2014

40 dagar kvar


God Jul från mig och Julkulan! Nu är vi ytterligare 10 dagar närmare mål...

Sorry för väl spexigt foto. Men man får ju inte roligare än man gör sig eller vad säger man? Kunde inte låta bli när jag tog fram sidenbandet till Ebvas julklänning. Hihi Hoppas ni har haft en fin jul! 


Vi var ett stort gäng som firade hos mina söta föräldrar igår. Massa god julmat. Glada barn. Utanför dalade faktiskt lite snöflingor ner. Efter maten en kall och skön promenad. Jag sänkte tempot med mitt gravidvaggande. Tomten kom och barnens klappar öppnades. Läcker efterrättsbuffe åts. Julklappsspel för oss vuxna. En väldigt fin och mysig dag, och en uppspelt Ebba som somnade i bilen på väg hem. 

Idag är vi hemma och myser i soffan, leker med alla klappar och ska ut i den krispiga vintersolen på en liten promenad. Imorgon väntar julfirande med Andreas del av familjen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...