onsdag 19 november 2014

Jag fick mina vitsippor


Tiden går så fort. Nu har vi varit gifta i ett drygt halvår.
(Rackarns, vi har fortfarande inte skickat ut några tackkort...)
Vilken fantastisk dag vi hade där i maj.
Vi två, tillsammans med vänner och familj. 
Så glada. Så lyckliga. Så kära.
Och så himlahimla roligt vi hade.
Att gifta sig är bland det absolut roligaste jag gjort.
Blir helt bubblig och rosig när jag tittar på fotona.
Och så fick jag mina vitsippor.
Och så fick jag min Andreas. 
Min man.



PS. Det är min pappa som tagit våra bröllopsfoton. Finns hur många fina som helst. Han är så duktig! Nu är det hög tid att göra nått fint av dem också...


4 kommentarer:

Petra S-H sa...

Underbar bild!!!!

Frida sa...

Tack det är en av mina favoriter med. Här är det vi som gifter oss som kvinna och man men mammakänslorna går inte ur och en gullig bild på dottern toppar favoritlistan ;)

Fröken Fisk sa...

Jag har funderat länge på och glömmer att fråga varje gång vi ses efter bilder från dagen. Kul att få se något.

Frida sa...

Jag vet inte riktigt vad som hände. har inte haft tid/energi/ork att ta tag i det där. Men nu börjar inspirationen återvända :) Har massor av fina foton som pappa tagit. Han är så duktig <3 !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...