torsdag 14 augusti 2014

back in black

Så kom en känsla av höst. Och av en mängd olika skäl så känner jag att jag verkligen är värd ett par sånna här fina skor till hösten och vintern. Nått om att unna ungen massa fina grejer hela tiden men själv gå runt i samma gamla skor... Ändring på det.


Känner att jag även har lite cravings efter snygg rejäl men fräck skinnväska med. Ni vet en sån som bara blir snyggare med tiden. Har velat ha en i flera år faktiskt. Nepp dags att öppna upp plånboken alltså.

Hej förresten. Sommarlovet är slut, och jag måste erkänna det svalare vädret tilltalar mig. har aldrig hänt förr. Men hoppas såklart på en mild skön varm sensommar och höst med mycket turer ute bland björnbär, röda löv, och rosiga kinder. Om inte annat väntar en sol och badresa till Kretas sista sommarsolstrålar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...