söndag 15 juni 2014

Vilat lite

Tog lite bloggledigt.
Började med att va förkyld och febrig och var faktiskt hemma från jobbet må-on. 



Min fina man tyckte synd om mig och pysslade om mig med blommor, choklad och en tidning. 

Spenderade rätt mycket tid på rygg i soffan med iPaden. Så nu har jag slukat Orange Is The New Black. Grymt bra serie, bästa jag sett på länge.

Har varit fint väder hela veckan så jag har hängt rätt mycket på altanen med. Ligger man ner i solstolen ser det ut så här.

Grannens jasmin blommar och det luktar ljuvligt även i vår trädgård. Älsk på den blomman. 


2 kommentarer:

Fifi sa...

Om en nu måste bli sjuk kan en ju lika gärna bli det när det har kommit ut en ny säsong av OITNB!

Frida sa...

Precis kändes som jag var värd det :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...