lördag 28 juni 2014

Sommarlov

Efter en intensiv bloggvår så har jag tappat lite inspiration. Och helt ärligt vet jag inte riktigt vart jag vill hän med min blogg. Jag har säkert bloggat i över tio år nu och detta är väl min typ tionde blogg, så jag har väl ett skrivbehov. Men jag kanske lika väl kunde ha en egen privat dagbok med mina bilder och tankar i. Som förblir privat. Min dotter börjar bli större vad kommer hon en dag tycka om allt jag skrivit här? Snart är det dags för semester och jag tror jag ska ta lite sommarlov från bloggen och fundera på hur jag ska ha det. Skön sommar önskas eder alla! 

3 kommentarer:

Fifi sa...

Jag kände likadant förra sommaren, så jag bloggade inte på hela sommaren, men sen var det jättekul att sätta igång igen. Hoppas du känner likadant sen!

Lisa sa...

Har också känt så, men det gick över när hösten kom!

Frida sa...

Efter en månads ledigt börjar det klia lite i mig. Men håller på det semestern ut tror jag :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...