söndag 1 juni 2014

Orange tumme upp på den!


Även om jag är sen på bollen så får jag väl tipsa om Orange is The New black ändå? Jupp de får jag. *tipsatipsa* Orange is the new black är verkligen bra! Se den! Nått som är bra med att va sen är däremot att säsong 2 släpps redan på fredag. Så jag slipper vänta... Tjoho!

Mvh Hon-som-åter-slukat-en-TVserie

Idag har Ebba haft cirkuspremiär med farmor och gammelmormor. Så pepp innan och så upprymd efteråt. Stor hon är nu, åker karusell, rider på ponnys och går på äventyr utan mamma och pappa. Själv fick jag några timmar själv på stan och kom hem med nya byxor, blus och en bikini. En bikini som satt som en smäck men som (på tal om stora bröst) kosta som tre st bikinis på Lindex/Kappahl/H&M/Stadium osv yay!!

2 kommentarer:

Fröken Fisk sa...

Nu blev man lite nyfike på hur den såg ut

Frida sa...

Bikinin? Den är blå å mönstrad :) vi får ta en badutflykt nån dag så får du se den live. Du kanske vill återuppleva Uspen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...