tisdag 17 juni 2014

Inte precis kul

Så var man inte bara sambo utan även gift med en sportnörd. Och jag vill ju inte vara den som förbjuder honom att ha en hobby och intresse. Så följande månad tvingas man till att passivt leva med fotbolls vm. Suck. Och Sverige är inte ens med. Tråkigast är allt snack tycker jag. Alla gubbar som står och analyserar, tolkar och argumenterar fotboll. Ändlösa diskussioner med ett för mig helt meningslöst innehåll. Så sablans tråkigt!! 

Nån som har nått normalt tv-tips som får mig att överleva kvällarna fram till 13 juli? Just nu mellansnack i matchen Belgien - Algeriet. Om jag hade haft en intresseflagga hade jag kastat ut den genom fönstret för länge sen. 

1 kommentar:

Moa sa...

haha, min man är också helt uppslukad, helt omöjligt att få kontakt med honom när det är match, så lagom charmigt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...