tisdag 20 maj 2014

Svarta bilen på rehab tillfälligt ersatt av rött vrålande åk



Här är mitt åk kommande veckor. Japp veckor som i väldigt många dagar. Har bilen inlämnad på verkstad, det ska utföras löjligt många reparationer samtidigt. Det kommer kosta löjligt mycket pengar. Löjligt. Mycket. Pengar. Tänk en semester med all inclusive för min lilla familj. Typ löjligt mycket pengar. Sa jag att det var dyrt? Jag har ont i magen. Mår fysiskt illa av pengaslöseri. Men tänker bara låta det kännas ont och jobbigt idag. Det är bara pengar som min kära make säger. Vi behöver såklart ha bilen i fungerande skick så det är ett nödvändigt ont. Ekonomiskt är maj ingen bra månad. Kärleksmässigt är det som tur är en storslagen rödröd, varmvarm och härlighärlig månad. Ja det var väl allt. Nya tag imorgon som sagt. 

2 kommentarer:

Fröken Fisk sa...

Tur att det snart är junilön då. ;)

Skämt och sido surt med stora utgifter samma månad.

Frida sa...

Ja det är bara att betala le och se glad ut. Typ. :)

Fast skämt å sido. Ett i-lands lyxproblem. Vi är friska, har mat på bordet och tak över huvudet. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...