onsdag 14 maj 2014

Och jag tycker det är förjäkligt att få sån här smörja i min brevlåda


Blä blir så arg att det finns sånna här partier. Att de får röster. Att de om det vore val idag får skicka en av våra 20 parlamentariker till EU. Grrr! Som så många andra så klippte jag eländet i bitar, stoppade i ett kuvert, frankerade och skickade tillbaka till dess upphovsman. Ser nu framför mig hur de sitter och sprätter brev istället för att göra nått vettigt. Moahahaha!

I övrigt. Just nu har SD knappa 5 % av rösterna i Sverige inför EU-valet. Om mina vänner på Facebook motsvarar ett snitt i Sverige, så innebär det att ca 15 personer i min fb-vänkrets röstar på dem... Hoppas mina vänner tänker lite längre än så. Och hoppas alla går och röstar nu!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...