fredag 11 april 2014

Vi kan ihop

Tre veckor kvar till bröllopet. Massa lösa trådar. Vill så olika. Tänker på helt olika grejer. Så lite tid kvar. Att det skulle vara helt friktionsfritt och idel nöje och glada miner att planera ett bröllop hade jag inte tänkt. Så naiv är jag inte. Men jag är ändå en sådan romantiker att jag blir nedstämd när vi ryker ihop när vi förbereder vårt egna bröllop. Så nu vet ni det. Inte bara rosa romantiskt fluff hos oss. Dock är vi ett fortsatt bra team, han på att mäkla fred och jag på att komma tillbaka på banan igen. Så vi lär och vi växer. Och om tre veckor på dagen B då blir det bara romantiskt och fluffigt.

2 kommentarer:

Ingrid Elisson sa...

Naturligt med lite gnissel i maskineriet när stora viktiga beslut skall tas, som t.ex. inför ert bröllop.
Ni är trötta av allt jobb och av allt tänkande att inget blir fel. Ni är dock inte ovänner och ni älskar varandra och snart står ni inför ert livs viktigaste beslut. Önskar er all lycka med ert liv tillsammans. Kram till er båda.

Frida sa...

Tack så mycket fina Ingrid! Det känns himla bra allting, och om allt gick gnisselfritt hade det varit rätt märkligt. Lite gnista behövs ju med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...