tisdag 8 april 2014

Ny dag ny stad


Sista dagarna av flängande är inledda. Destination denna gång är Malmö. Bor på 17:onde våningen på Scandic Triangeln. Riktigt läcker utsikt. Och lite skönt med hotellnätter är det, inget barn och ingen katt som ska dela kudde med en. 

På Emporia hitta jag denna affär. Molos enda egna affär i Sverige. Köpte inte nått, men klämde och kände på en hel massa fint. Kul att se alla plagg live efter all surfning. De som är mina favoriter har jag ju faktiskt redan köpt. Dessutom ifrågasatte nån där hemma hur mycket kläder en tvååring egentligen kan ha...

Imorse när Ebba vaknade utbrast hon glatt "mamma är hemma!" samtidigt som hon klappade händerna. Hon var inte så himla nöjd med att jag skulle bort två dar igen om man säger så. Men imorgon kommer jag hem och sen dröjer det länge tills jag ska ut och fara med jobbet igen. Sista veckan har varit riktigt kul, men nu längtar jag efter en lugn skön helg med de mina där hemma.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...