lördag 26 april 2014

Lördagen av solsken

Underbart väder även denna helg. Sommarvarmt och helt blå himmel. 

Idag har vi städat hela huset. Gött å ha rent hemma när det är mycket. Sen åkte vi till Nääs med mina föräldrar för att spana ut platser för bröllopsfoton. Min pappa ska fotografera och vi hittade flera fina ställen att ta bilderna på. 

Idag har altandörren stått öppen hela dagen och det är så där härligt att inne är ute och ute är inne. Vi har ätit lunch, mellis och middag ute. Älskar det!

Nu ska jag stoppa min sommarskitiga unge i badet. Sen väntar Tuborg Grøn (en måste ju provsmaka dryckerna till brölis så de smakar bra...) och bordsplaceringstavlan samt annat pyssel. .

Dagens underbara bilder står min mamma för. Tack mamma!

Ebba och Moda (Förr var det Bocca men det har blivit Moda men hon menar alltså morfar)


2 kommentarer:

Fröken Fisk sa...

Testa alla drickorna kan vara någon dålig med ju. ;)

Frida sa...

Ja vi får nog fortsätta å testa en flaska vin med :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...