fredag 18 april 2014

Långfredagen

Medan en glad Andreas bekämpade huvudvärk och träningsvärk från svensexan åkte jag och Ebbis in till stan. Bröllopspysslat hos farmor hela eftermiddagen. Stor sten släppte i magen. Nu kommer jag känna mig som en prinsessa i min klänning. Ebba kommer va supersöt i sin. Och festlokalen får finfina vimpelspel där de olika tygen påminner om mormor, mamma och minnen från händelser och tider från förr. Mysigt och fint! 

Mitt lilla förortsunge tyckte trottoarer var värsta bästa grejen. Där kunde man ju gå balansgång... På vägen hem plocka vi med thai och pizza. Gött å slappigt. Nu hänger vi i soffan och jag ska strax dra igång datorn och pilla lite med festprogrammet. 

Allt känns mycket bättre idag. Skönt. Tre lediga dagar till kommer gör susen.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...