måndag 17 mars 2014

MEN(s)

Ahhh men tyyyyypiskt!
Här har man gått å köpt sig nya underkläder.
En schyst fin bh och ett gäng sköna trosor i ekologisk bomull. (hej mitt vuxna jag)
Typ första gången jag köer nya trosor på typ öhm...*skämskudde* håller nog tyst om det...
Så för att det kändes lite vårfräscht och kul så köpte jag VITA underkläder.
Och så klart så har jag ett par av de nya trosorna på mig idag.
Och får MENSEN!
Tre dagar för tidigt.
AHHRGG!!!
Tur att vår tvättstugan numera består av ett komplett försvar av fläckborttagningsmedel om en säger så.

Japp, härligheten kom i ett fint paket med mensvärk också. Och lite huvudvärk och sötsug. Detta kvinnoliv. Aj aj aj! Ibland undrar jag hur världen sett ut om män varit de som haft mens. Säkert helt annorlunda.

2 kommentarer:

Petra S-H sa...

Huuur typiskt är inte det där :(

Frida sa...

Eller hur, hur typiskt är det inte. Nå väl. ilandsproblem ändå.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...