fredag 28 mars 2014

Länge leve kärleken


Idag firar mina föräldrar att de varit tillsammans i 40 år. Fantastiskt! Men så är de ju fantastiska människor båda två. Varma, kärleksfulla, generösa och närvarande. Beundrar mina föräldrars sätt att fortfarande pussas och hålla handen, hur de kompletterar varandra. Att de gör saker ihop, men också har sina egna intressen. Måste vara det som håller kärleken stark. 

Jag och mina syskon har verkligen haft lyckan att få sådana fina föräldrar. De är bäst liksom, ställer alltid upp, stöttar, peppar och delar både vår glädje och våra motgångar. Kan inte föreställa mig ett liv utan dem. 

Bilden är från när de gifte sig, mamma var gravid med syrran och jag var knappt 2 år. Visst är vi fina? 

2 kommentarer:

Fifi sa...

Vilket fint inlägg, hurra för dina föräldrar!

Ingrid Elisson sa...

Grattis Frida till dina/era fina föräldrar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...