fredag 28 februari 2014

Tre två en mil

Ibland får jag plötsligt strålande idéer. Just nu funderar jag på om jag skulle genomföra följande:

3 månader+ bloggaloss
Just nu så funderar jag på att hoppa på blogg100. Börjar 1 mars så det håller alltså på en bit in i juni. Fixar jag det? nån annan som funderar? 

2 månader snaskfritt
Hoppade spontant på att vara med på i get godis, snacks och kakor/glass fram till bröllopet.

1 månad köttfritt
Sen så funderar jag på att köra en grön månad. Grön mars. Skippa kött och fågel. Äta lite fisk och skaldjur, mejerivaror och ägg. Resten grönsaker. Som en liten rening av kroppen. 

Milen 
Ja det var ju det där med att kicka igång löpningen. Springa runt sjön. Flåsa lite lagom och ta milen på under en timme.

2 kommentarer:

Fröken Fisk sa...

Låter stora planer, men det blir bra om du klarar det :)

Frida sa...

Ja det borde bli väldigt bra om jag klarar det. Så nu får jag väl sätta fart. :-)

Dessutom borde jag hitta bra material i de tre senare utmaningarna att blogga om i 100-dagar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...