onsdag 12 februari 2014

Kommentera mera


Jag tänker bli mer aktiv i mitt bloggläsande. 
Kommentera MERA.
Kom med, haka på ni med!

För det är ju kommentarerna som gör det så kul att blogga. Att peppa, tacka, rosa och uppmuntra de vars bloggar man följer att fortsätta blogga så man får fortsätta dyka in i deras lilla värld en stund då och då. Att få tips och råd. Själv blir jag alltid lika glad varje gång jag får en kommentar. Och försöker alltid att svara.

Ni ser min lista på bloggar jag följer varje dag till höger. Jag kikar då och då in hos ett gäng till faktiskt. Men oftast så läser jag ju bara, inte säger jag nått i kommentarsfältet. Let´s interact! Från och med nu, idag, ska jag kommentera MERA. Är det nån som vill haka på? Plocka in min bild ovan så ser vi om det kan bli en rörelse. 

Nu peppar, hejar och tackar vi varandra! 
Tjoho! 
Kommentera MERA!

4 kommentarer:

Fifi sa...

Jag ska försöka att bli bättre, men jag läser så många bra bloggar att det är svårt att hinna med! Men håller med, det är helt klart roligare att blogga när en får kommentarer!

Frida sa...

Kul! Tycker dock du verkar bra på att kommentera :) tack för alla dina kommentarer här på min blogg!

Tess sa...

JA! Mer kärlek åt folket! Bra där, jag hänger på :) Hoppas du får en fin dag, kram

Frida sa...

Ja va kul! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...