tisdag 25 februari 2014

Molo och mamman

Idag låg det ett paket i brevlådan när vi kom hem. Ett paket jag beställt från Cutiepie.se med en ny sommarklänning till Ebba. En Moloklänning. Från drop2 på deras spring summer 2014-kollektion. Som släpptes i fredags. Det kan vara så att jag hade förbokat denna klänning, alltså det skulle "kanske" kunna vara så. Det kan också vara så att jag är med i en grupp på Facbook där det bara snackas Molo. Ja ni hör ju hur torsk på Molo denna morsa har blivit...
Ebba gilla klänningen, men var inte speciellt sugen alls på att ställa upp på bild och modella. Var roligare att rulla runt på tvättstugegolvet och titta in i tvättmaskinen som snurrade. Rätt sunt förvisso, vill ju ha ett lekande barn inte en liten modell (även om jag motsägelsefullt lägger både tid och kärlek på att köpa kläder åt henne). 
Tycker det här är ett helt underbart print. Heter beach safari. Det blir lite lätt crazy med alla dessa mönster från Molo. Lite svårmatchat med andra kläder ibland. Men asså jag är ju så såld. Grymt fina grejer. Och skön kvalitet. Får hoppas Ebba accepterar att ha på sig kläderna som jag väljer i många år till. För jag har snöat in på Molo rätt rejält. Annars får man väl skaffa en unge till och klä hen i Molo... hihi...

2 kommentarer:

Fifi sa...

Alltså, wow!

Frida sa...

De är så fina de där grejerna... :O)
Om jag haft råd och sambon släppt mig lös hade jag klätt henne i Molo från top till tå :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...