måndag 27 januari 2014

svammel kring vita spetsar


Jag har haft grym brudklänningsnoja sista veckan. Tänker att det är helt i onödan egentligen, för vad för klänning jag än väljer så kommer jag troligtvis att känna mig helt galet lycklig den dagen oavsett. Och jag tror att oavsett vilken klänning jag väljer bland de jag nojjar mellan så kommer jag känna mig så vacker den dagen. Och så slutligen har vi den stora ångestsänkaren, om en 10-15-20 år så kommer klänningen se helt galet fel och ful ut ändå. 

Jag menar prinsessan Diana (och säkert majoriteten av brudarna på 80-talet) tyckte ju att det här var det snyggaste man kunde gifta sig i, då. Man kan säga att dagens klänningar inte riktigt ser ut som den. Fluffet har förpassats nedan midjan numera, om man säger så.

I övrigt fortsätter planeringen av brölis framåt. Så himla skoj, men också så mycket tid som bara går så fort fort fort. Inte ens 100 dagar kvar nu...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...