fredag 17 januari 2014

En är lite glad det är helg

Oj va skönt med helg. Fredagsmyst idag. Somnat vid nattningen. Färska räkor och cava. På spåret och smågodis.

"Mamma jag sakna dig!" sa min unge bär jag kom hem. Mitt lilla gryn mamma har saknat dig med. Konfererat i dagarna tre. För varje bortavistelse för mig går det bättre och bättre hemma. Men han ska en eloge min karl som fixar hemmalivet (med mammig lilltjej) när jag är iväg på jobb, även om det är självklart att dela lika för oss, så är faktiskt jag iväg mycket mer än han och då ska han väl ha lite kredd för att han drar lasset ensam ibland.

På tal om min karl som ska bli min man. Imorgon ska jag iväg och titta på vita klänningar... Whoop whoop!

1 kommentar:

Marie sa...

Verkligen whoop whoop på den! Njut av dagen :) kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...