måndag 30 december 2013

Vilken fin födelsedag!

Firat en rackarns bra 34-årsdag! Pubkvällen med Andreas och Emma, Johan och Bengt blev en hel utekväll, huxflux satt vi i taxi mot Avenyn. Dansade och drack pinglan vid tolvslaget. Så kul att vara ute på stan å partaja! aldrles för sällan man gör det numera. Sista tåget hem och sovmorgon på det. Och sång på sängen med paketöppning. Sen kocka jag och Andreas lunch och mina föräldrar kom hit med Ebba och firade mig. Sen kom syrran med familj, och kusinerna som inte setts på en vecka hoppa av lycka! (Kärlek!!) och så kom Andreas syrra och fira mig. Jag har fått blommor av flera slag, armband och örhängen, smink, handskar, pyjamas å raggsockor, jeans (köpta av mig från Ebba... Höhö.) och en middag väntar på Fiskekrogen. Dagen avslutades med en stilla vintermörk promenad i området med Ebba. Åh va kul det var att fylla år i år! Tackar ödmjukast alla för uppvaktningen. Och för alla grattishälsningarna på telefon, sms, instagram och Facebook. Jag känner mig  lyckligt lottad som har så många som bryr sig om lilla mig. Kram å tack er ödmjuka 34-åring

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...