tisdag 17 september 2013

VAM och soffshopping

Ligger däckad i den elakaste dagisförkylningen! Igår var det Andreas lediga dag så då var de hemma och pyssla om mig. Vård Av Mamma. Idag är jag ensam hemma och ligger i soffan med min huvudvärk, snuva och ömmande kropp. Vår internetuppkoppling ligger nere(wtf?!!) så det är dagtablån på TVn som gäller. Samlar kraft för att åka och hämta skrutits på föris om nån timme. Fotografering där idag, hon va så söt när jag lämnade henne idag med hårspänne i luggen och ny tunika med hjärtan. Lämningen var min bästa hittills ingen gråt bara snyft och gny. Och när hon fick syn på några små föriskompisar skratta hon till. Skönt!


I fjol hade vi ett par kanonbra vinterskor från Kavat Defender. Och igår kväll slog vi till på ett par likadana fast tjejmodellen Kavat Lisa till denna vinter. Just nu säljs de med 30% hos Ellos. Kan varmt rekommendera dem. Varma, vattentäta och smidiga att ta på, och jag tycker de är rätt söta med. 

3 kommentarer:

Tess sa...

våra killar har oxå haft dem. Superbra skor! Krya på dig söta du
Kram

Lisa sa...

Måste ju va bästa skorna juh! ;)

Frida sa...

Eller hur?! :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...