onsdag 25 september 2013

Vad vill ni ha? Tipsa mig!

Kära läsare!

Min blogg är ju mycket av en dagbok där jag sådär lite halvt utlämnande berättar om livet och ditten och datt. Bjuder på lite bilder och tankar kring trivialiteter som rör sig i mitt liv. Gillar att läsa bakåt i tiden och se vad som hänt. Jag har en liten trogen kärna läsare ändå, brukar ha uppåt en 60-70 sidvisningar per dag. Och jag blir alltid så glad varje gång jag får kommentarer i bloggen. Många hittar hit för att de googlat på höftledsluxation och begrepp kring det, och det känns ju fint. Tänker att nån nybliven mamma kan finna lite pepp och tröst i min inlägg om det. ad vill

Men ni som är här och läser lite mer regelbundet. Jag är väldigt glad och stolt att ha er som läsare, men jag funderar ju på främst, vilka ni är?
Men också på varför ni trogna kommer tillbaka och läser min blogg?
Vad gillar ni att jag skriver om?
Vad vill ni att jag skriver mer om?
Vad ska jag skriva mindre om?
Vad skulle göra min blogg bättre och roligare för er läsare?

Hit me!! Kommentarsfältet är öppet!

7 kommentarer:

Emma sa...

Jag tycker att det är bra som det är =)

Frida sa...

Tackar :-)

Anonym sa...

Hittade till din blogg för ett tag sen o har oxå en liten Ebba född i april -12 o gillar o följa er i er vardag som är ganska så lik vår med jobb dagis o mys:-) Hälsningar Jane

Frida sa...

Va roligt med en för mig ny läsare! Välkommen hit :-)

Grynet sa...

Fler modereportage! ;-)

Grynet sa...

Nä, fan... jag ångrar mig... fler trädgårdsreportage! ;-)

Frida sa...

Okej! Fler trädgårds(mode)reportage kommer snart :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...