torsdag 13 juni 2013

Varför har jag inte gjort det här innan?

Ibland är man så dum. Idag gjorde jag nått jag borde börjat med så fort det börjat vara ljust om kvällarna. 

Som kontorsråtta längtar jag ut i naturen när arbetsdagen är slut. Just nu inne i en period av trasiga nätter, därav trötthet. Är dessutom dålig på att sitta rätt framför datorn på jobbet, därav öm i nacke axlar och rygg. Kombon redan öm samt roterande platstagande 85 cm lång unge mitt i sängen har gjort att jag känt mig rejält urvattnad senaste tiden. Men idag gick jag oväntad kraft.

Satte trött och grinigt barn i vagnen. Hon blev nöjd och satt där med nappen i mun och guppa runt på en rask powerwalk bland backarna där vi bor. Bra nedvarvning för lillan. Bra träning och luft för mamman. Och lite välbehövlig egentid för hemmapappan.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...