torsdag 27 juni 2013

Egentid och tillsammanstid

Så var de fyra dygnen på egen hand förbi. Otroligt kul med middag på tu man hand med Erika på Vapiano. Pladdra och hinna se varandra i ögonen. Och spika semesterplanerna. Bra jobbdagar med. Och så har jag fått två hemmakvällar själv, där jag målat naglar och kollat på dramafilm. Och insett att vår katt är en stor bov i sömnbristdramat som utspelas här hemma om nätterna.

Min lilla tjej hade längtat och letat efter sin mamma sista dygnet. Och hon kom springandes och mötte mig när jag klev ur bilen och slängde sig om halsen på mig. mys! Hon fick styra kvällen sen, höll sig vid min sida och myste och kramades och somnade slutligen i min famn. Ljuvligt att vara tillsammans igen. Fyra dygn isär var i mesta laget. Nu hoppas vi en helkväll med mamma-dottermys skaparen lugn natt. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...