söndag 30 juni 2013

Bullar, vagnar och morföräldrar

Efter att bara ha hängt med pappa och farmor i fem dar så fick Ebba en hel helg med bara mamma. Mysigt för oss båda, mycket kramar och gos att ta igen. Och skratt och bus.
När vädret grusade picknickplanerna i lördags blev det bullbak och häng med Sofia hemma här istället. Prima aktivitet en regnig lördag. Mycket mysigt. Och när man bakat massa bullar får man dela med sig till kusinerna. 

Och hos kusinerna bjöds det på popcorn. Sen plocka flickorna fram dockvagnarna och smet ut i kvällssolen. Ebba var helt inbiten i att köra den lilla sulkyn och så lycklig över att få leka med sin stora favorit Tuva. Får nog skaffa en liten docka och vagn åt vår lilla tjej.

Idag har vi hälsat på mina föräldrar och hängt i deras underbara trädgård, plockat smultron, lekt med Valle och träffat mammas kompis Heléne. Och blivit bjudna på supergod middag. Kul helg för mig å min lilla tös. 

6 kommentarer:

Fröken Fisk sa...

Tack för bullarna. Det var trevligt

Frida sa...

Ja det var väldigt mysigt och kul tyckte både jag och Ebba :(

Fröken Fisk sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken Fisk sa...

Ska man tolka smiljisen som att du inte tyckte det iallafall ;)

Frida sa...

Skulle såklart varit en GLAD gubbe :-) :-) :-)
och man ska nog tolka det som att jag behöver terminalglasögon 8-)

Fröken Fisk sa...

skrattar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...