lördag 9 mars 2013

Mycket nöjd omvänd loppisfyndare

På förmiddagen idag har jag varit på barnprylmarknad i Lerum med syrran och nyinflyttade Elin. Trodde inte jag skulle vara en sån som köpte begagnade barnkläder, men jag har ändrat mig. Det är ju superkul att fynda så här. Och barn växer ju oftast ur kläderna innan de är utslitna, så vänder man bara runt i högarna kan man hitta fina plagg, (mycket som lämnas in är dock alldeles för nopprigt, slitet och urtvättat för min smak). Sen är det ju bra för miljön med, och plånboken. Hur som haver jisses vad jag fyndade idag!

Allt detta köpte jag:
1 par gummistövlar (Tretorn)
3 långärmade t-shirts
3 tunikor
1 par vita Converce
1 hoodie (wesc)
2 klänningar
1 par överdragsbyxor
4 par jeans
1 kjol
1 par shorts

Gissa vad jag betalade?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...