söndag 9 december 2012

Sköna söndag

Jag har rått om Ebba själv större delen av dan. Andreas behövde lite egentid och jag behövde ladda upp med lite Ebbatid. Mysigt med så mycket tid ihop. Det som varit vardag innan är nu lyxtid.

Började med lite pulkaåkande med Fanny och Oscar. De små satt och skratta åt varandra, åh va kul med så jämnåriga kusiner. Sen efter lunch och lite vila åkte jag och Ebba in till stan och fika hos Lisa och Fredrik. Kul var då länge sen jag träffa Lisa. Tycker det är svårt att hålla uppe kontakten med alla vänner, även de närmsta. Jag är dålig på att höra av mig, Men det är alltid kul att ses när det väl blir.

For och handla på hemvägen. Mutade trött och hungrig Ebbis med en bit bröd så var lyckan gjord. Nattningen hick smidigt och sen det blev "hemgjord" pizza(färdiga pizzakit is tha shit!), Solsidan och ett avsnitt Sons. Nu är det strax sovdags. Två veckor kvar till julledigheten.





4 kommentarer:

Ganskasmidiga Elin sa...

Låter som en riktigt bra söndag för er alla! Tror jag också kommer att uppskatta tiden hemma med A mycket mer när jag är borta från både hem och barn under dagarna i vår. Låter supermysig.

Förövrigt kan jag inte kommentera från min telefon, men jag läser ofta även om det blir skralt med feedback :)

Frida sa...

Ja det blev en skön dag. Inga krav eller stress bara gosigt häng. Men behöver det efter jobbveckorna. ;-)

Tess sa...

Sedär mer än jag som mutar i affären, skönt :)

Frida sa...

Mätta barn = glada barn. Insåg jag missat hennes middagstid ordentligt när hon började yla av glädje när vi kom till hyllorna med barnmat. ;-) fast jag kommer garanterat att muta fler gånger. :-) gillar inte gnäll :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...