måndag 3 december 2012

För ett år sen...

Går mycket tankar kring vad jag gjorde och vad som hände i dessa dagar i fjol.

Sista november var sista dan på jobbet. Första december var första dagen hemma som föräldraledig i väntan på att bli förälder. Första advent så var jag med stora magen och syrran med Tuva ute i skogen och plockade mossa. I år hade jag med Ebba som satt påbyltad i fina overallen i sin vagn, tänk att hon fått plats i min mage. Tänk va, om 9 dar blir skruttan 1 år! På lördag är det ettårskalas. På söndag är det andra advent. När det var tredje advent i fjol så gick vattnet...



2 kommentarer:

ganskasmidig sa...

Det är verkligen otroligt, det här med livet! Snart 1års kalas, det hoppas jag vi får se bilder på :)

Ingrid sa...

Livet är så ofattbart, när jag ser Ebba är det som om hon alltid har funnits hos oss, fast det bara är knappt ett år. Ljuvliga lilla tjej. Tack för det trevliga och goda kalaset för henne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...