söndag 16 december 2012

Åh vilken julehelg

Allt tack vare faster Eleonors insats. Hon kom hit i fredags med Tilde och passade Ebbis. Vi stack på varsin julfest (jag i tomteröda strumpebyxor) med våra jobb, hade jättekul på min. Vi strålade sedan samman på Scandic Crown. Så lyxigt! Sova på hotell, inget nattvakande, sovmorgon och hotellfrukost på det. Och sen lite julklappsshopping och en magisk Gingerbread Latte från Starbucks innan det blev färd hem till vår lilla skatt. Stort tack till Eleonor som passat Ebba. Så mysigt och välbehövligt för oss att få lite egentid!





4 kommentarer:

Ingrid sa...

Vad fin du är, snyggt med röda strumpor till det svarta. så bra att era julfester var samma lördag, så ni kunde njuta av helgen tillsammans.

Tess sa...

snygging!
O jädrar vad lyxigt att få en sån helg, det mår alla bra av!
Kram

Emma sa...

Snygg du är på bilden, låter som en härlig helg! Kram

Ulrika sa...

Kul att gå på fest och få lite egentid och på hotell dessutom med hotellfrukost. Låter toppen! Får se om jag också hinner testa pepparkakslatten någon gång. Var i Nordstan idag och shoppade med resten av stans befolkning kändes det som. Då skulle jag ju passat på att köpa en sådan latte. Skulle läst detta inlägget igår, men det gjorde jag ju inte. :)

Kram på er och hoppas ni njöt av lite välförtjänt egentid!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...