söndag 30 september 2012

Styled by mormor Missoni

Min stilsäkra mamma har modekoll och har varit och shoppat åt sina små barnbarn. Ebba fick flera mysiga zick-zackiga plagg från kollektionen Missoni by Lindex.

Var nog rekord i fart, fläkt och släng när jag tog fotona. Hon var högt och lågt. Suddigt som ni ser. Men tror allt hon gillade att krypa runt med Missonikläderna, för när jag tog av mössa, scarf och vantar börja hon gnälla och lyfte upp dem från golvet igen. Så då stoppa vi på dem igen, och en ny kryp/ställ/skratt-hysteria tog fart.

4 kommentarer:

Erika sa...

Jättefin!! Egentligen trodde jag inte jag gillade missoni, men när jag ser Ebba i de där kläderna var det superfint! Snyggt med enfärgad tröja till! Högsta betyg!

Jag gillar overallen också, men förstår att du tvekar, den känns inte riktigt Frida?!

Puss puss

Frida sa...

Tror du satte fingret på det där. Att den inte är "Frida" men de här helt enfärgade overallerna i alla rosa nyanser är ju inte "Frida" heller. Så det står i så fall å väger mellan ALLA färger eller svart... Tror de får bli alla färger i vinter. Känns det jobbigt får det bli svart overall nästa år :D

Frida sa...

Och håller med om Missoni. När plaggen kom på vart det himla fint! Har sett nån snygg kofta på affischerna men den va nog slut. Kul å ha en stylish unge och mormor :D

Erika sa...

Jag hittade ju en begagnad Molo-overall på vårt loppis, ser helt ny ut, helt orange, och i Eldas storlek...60:-
Haha, fatta min lycka! Där kan man snacka kärlek vid första ögonkastet. Sedan har jag sett att de overallerna går för 700-1000 kronor på tradera.

Jag tror på färg, Elda hade svart overall förra året, och det är hemskt sen när det är mörkt och kallt, dom syns inte och hela världen blir lite dystrare på nåt sätt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...