söndag 29 juli 2012

Tredje och Första

Tredje gången jag såg Springsteen igår, 3 timmar och ca 40 minuter höll han på. Himla skönt att vi hade sittplats. Men snacka om att få valuta för pengarna. Så bra konsert och han spela massa låtar jag kände igen, ja nästan bara faktiskt. Och han spela mina favoriter med The River, Born in the USA, Born to run, Hungry heart, Jungleland. Mycket bra spelning, nog den bästa av de tre jag varit på.

Första gången vi lämnade bort Ebba över natt. Mina föräldrar ställde upp som barnvakter och det hade gått jättebra. Även om Ebbis den lilla busfian hade väckt dem mer än en gång om natten.

2 kommentarer:

Emma sa...

Vad skönt att det gick bra för Ebba att sova borta.
Hur kändes det för er?

Frida sa...

Det kändes lite nervöst och ovant men bra. Och helt underbart att hämta henne på morgonen sen :-) <3 :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...