tisdag 27 mars 2012

Vilken härlig dag!

Åh vilken härlig dag det har varit idag! Började med sovmorgon och sen insåg jag att shit det blir en riktig kanondag idag. Några av supermammorna (ni vet de där härliga tjejerna som jag lärt känna vi internet som också fått barn kring december januari) hade utannonserat häng i Vasaparken inne i stan. Så jag och Ebba joinade dem. Superhärligt!
Ebba var störtcool i sina nya solglasögon. Tog en liten stund innan hon accepterade dem, men sen satt de som en smäck!

Väl hemma satte jag Ebba i Babybjörnen och knalla över till syrran.

För att kika på deras nya syskonvagn. Tänk om en månad ska Ebba få en till kusin. Ska bli så spännande och kul med en till bebis i familjen.

Ebba trivdes bra i babydelen av vagnen i alla fall.

Och som om dagen inte vore nog fin så som den varit. När vi kom hem så hade Andreas dragit igång grillen och bjöd på ryggbiff, baconlindade bananer och klyftpotatis till middag. Mums! Och sen tog vi en kort liten kvällspromenad med Ebba i babybjörnen på pappas mage denna gång. Fin dag!


3 kommentarer:

Ingrid sa...

Härliga kort på världens goaste Ebba.

Elin sa...

Verkligen en härlig dag!

Fanny sa...

Jaha, där var ju jag oxå med syskonvagnen. Trodde bara du fotade barnen :) Jaja, det får man väl bjuda på. Härliga bilder på Ebba här. Hon är ju inderbar i sina solglasögon. Vilken tuff bebis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...