tisdag 17 januari 2012

Min sömniga familj

Alla sover bara mamman är vaken
Idag har vi haft en till pappatisdag. Lyx med mys mitt i veckan. Har inte tagit nån bild på dem idag, utan bjuder på en skön bild från i söndags. Idag har det dock inte varit många ryck gjorda, en sväng till ICA och en kik i en babyaffär. Annars har vi bara varit hemma och tagit det väldigt lugnt. Suttit med varsin dator och en sovande dotter i babysittern eller i knät eller i soffan. Jag har fipplat med nya bloggen mest hela dagen och nu börjar jag äntligen bli klar. Även om jag inte är helt nöjd med designen än. Har en känsla den kommer göras om många gånger under det här mammaåret hemma. Kommer nog behöva få lite utlopp för mina designlustar då och då.

3 kommentarer:

alexandra sa...

så då har jag iaf hittat hit :)

Mysigt med pappatisdag.. önskar vi kunde ha sådan lyx sen..

Frida sa...

Baksidan av lyxen att ha pappatisdagar varje vecka är att jag och Ebba får ha tjejweekends varannan vecka då pappa jobbar... Fast då kan ju jag träffa alla andra som är lediga om helgerna så det är ju både bra och dåligt.

Ulrika sa...

Bloggen ser jättefin ut. :) Fina kort!

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...