onsdag 4 januari 2012

Buhu kattstackarn

Skönt att hormonsvängarna efter förlossningen är över. Annars hade jag börjat lipa. Ute blåser å stormar det igen! Huset knakar och låter så där läbbigt som både jag å katten ogillar. Andreas sover å Ebba somnade strax efter. Joda har stått och jamat och kraffsat på sovrumsdörren i säkert tjugo minuter. Precis när jag bestämt mig för att nä nu går jag upp och håller honom sällskap blev det tyst. Det dumma är att nu är ju jag klarvaken istället...



Tycker så synd om Joda, han kan omöjligt förstå varför han inte får sova med oss längre. Hoppas han hittat nått mysigt ställe att kura ihop sig på Andreas brukar buffa upp filtar och kuddar lite här å var i huset så Joda har flera ställen han kan sova på.



[edit]

Hann knappt klicka på send så började Joda kraffsa igen. Så tur man har extrasängen i gästrummet. Gick dit och la mig och sov med honom två timmar. Jäklar vad det lät i huset, Joda var helt klart skärrad och mycket nöjd med att få nån att gosa med.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...