lördag 8 oktober 2011

Shoppingtripp

Igår var det äntligen dags för den sedan länge planerade Ullaredsresan med syrran och mina båda gulliga svägerskor. Woho! Jag handla massa massa babygrejor, badbalja, amningspump, mobil, filtar, kläder, nappar, skötbordsgrejer och ja listan kam göras lång. Känns bra men så overkligt. När jag visa Andreas allt jag handlat och höll upp en pytteliten mössa och vi inser att om 10 veckor sitter vi här med en liten bebis vars huvud passar i den här lilla lilla mössan... Stort!

2 kommentarer:

Eleonor sa...

Tack för igår!! Jag läääängtar efter bebisen, skall bli så mysigt!!! Nästan lite avis, det var ju så längesen, men jag får väl lånegosa ofta i Floda. Kram!!!

Fridas Fånerier sa...

Klart du ska komma hit och bebisgosa ofta! :-) Tack själv för igår! Jättekul :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...