tisdag 6 september 2011

Den gravidas räddning

Orken är inte precis 100% hela tiden. Men i skrivbordsskåpet på jobbet har jag en burk nötter, mandlar, russin och lite torkad frukt köper jag mig lite energiboostar när ögonen och kroppen börjar sacka ihop. Ibland funkar det...

Idag måste jag hinna iväg lite tidigare för att hämta upp två spännande paket. Ett från H&M med 3 par mammabyxor. Varit så utplockat i storlekar i affärerna, haft svårt att hitta nått bra då. Hoppas nått par sitter som de ska. Har bara ett par långbyxor och ett par leggings som funkar just nu. Sen har jag ett paket från Bokus med den antingen hatade eller prisade Barnaboken som Anna Wahlgren skrivit... Får se vad jag tycker om den. Köpte nån förlossningsbok med. Lite vill jag ändå förbereda mig. 3,5 månader kvar nu... Längtar!

5 kommentarer:

Erika sa...

Jag vill se magbild!
Det är så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra tycker jag, snyft...

Fridas Fånerier sa...

Nu har du fått magbild :-)

Ja det är förbaskat trist att det är så långt mellan Floda å Huvudsta :/

Anna sa...

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9146210571&gclid=CNrc6qzMjasCFYS-zAodd1wBqA

och

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172320427

Den första är superbra att ha sen när väl barnet är hos er och den andra är bra att läsa innan förlossningen.

Fridas Fånerier sa...

Åh kul med boktips. Den "att föda" var faktiskt den andra boken jag köpte så den ligger redo på nattduksbordet :-) men den andra lät också intressant, den får jag nog med klicka hem :-)

Ulrika sa...

Tror Barnaboken är en av de böckerna vi köpt som F börjat läsa. Han gillar den då den är lite mer avslappnad och då den är skriven baserat på författarens egna erfarenheter.

Jag har inte hunnit läsa i den ännu, men hoppas hinna göra det under hösten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...